Bonrepòs i Mirambell gaudeix de la pilota en el X Memorial Lluís Rodrigo
El passat dissabte 6 d'octubre es va celebrar, un any més, la partida en memòria de Lluís Rodrigo a Bonrepòs i Mirambell.
Com és habitual, la partida es va disputar en la modalitat llargues i en ella van mesurar les seues forces dos potents equips.
L'equip roig va estar format per Jorge, Guillem, Enric i Manu. L'equip blau per Jesús, Vicent, Miquel i la jove promesa local Xavi.
A destacar, el traure espectacular de "sobaquillo" de Jorge i el no menys fantàstic de Jesús amb l'esquerra per dalt.
La partida, de més de dos hores de duració, va ser molt igualada i del 45 a 30 dels blaus es passava a iguals a 45.
Finalment, la victòria es decantava per als blaus 50-45. A destacar, les ganes que van posar tots els jugadors que van fer gaudir als nombrosos espectadors que omplien les voreres del carrer.
Paco Canós
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari